Ogłoszenie!
Przedmiotem zad. jest (do 31.12.2026) przeprowadzenie szkolenia ze współpracy z pacjentem o szczególnych potrzebach (OzN, os.starszych, z demencją etc.) w GCMP:
Szkolenie skierowane będzie do personelu administracyjnego (2 os., po 1 w POz i 1 w AOS) który umawia wizyty, kieruje chorego do danej poradni, zarządza jego kontaktem z ZOZ. W ramach szkolenia zaplanowano moduły:
1. Komunikacja interpersonalna i empatia w kontakcie z pacjentem [2h]
2. Radzenie sobie z syt. trudnymi i konfliktowymi [2h]
3. Profesjonalna obsługa pacjenta, w tym os.ze szczególnymi potrzebami [2h]
4. Współpraca zespołowa i efektywna wymiana informacji [2h]
Szkolenie zostanie przeprowadzone w formule 4 spotkań po 2h każde, w godzinach dostos. do harmonogramu pracy uczestników, tak aby nie kolidowało z realiz.codziennych obowiązków rodzinnych i służbowych.
Łącznie przewidziano 8h dydaktycznych, realizowanych w formie interaktywnych warsztatów i ćw.praktycznych. Uczestnicy otrzymają cyfrowe materiały szkoleniowe (brak druków), a warunkiem zaliczenia udziału będzie 100% obecność, wykonanie ćwiczeń praktycznych i zaleczenie testu. Szkolenie zakończy się wydaniem certyfikatu.
Wybór wykonawcy szkol.został dokonany w 10.2025 r., zgodnie z zasadą konkurencyjności. W opisie zamówienia uwzgl. kryteria środowiskowe (tzw. zielone zamówienia publ.), takie jak m.in.: wykorzystanie materiałów dydaktycznych w formie elektron., wykorzystanie sprzętu energooszczędnego podczas zajęć, niski poziom emisji i odpadów dzięki rezygnacji z produktów jednorazowych i plastiku oraz preferencją dla surowców odnawialnych i z odzysku.
Efektem realizacji będzie podniesienie jakości obsługi pacjentów Placówki (AOS i POZ), poprawa komunikacji na linii personel-pacjent, redukcja liczby konfliktów i skarg, zwiększenie satysfakcji pacjentów oraz lepsza współpraca w zespołach administr.
Harmonogram:
-09.-11.2026: diagnoza potrzeb i przygotowanie programu szkolenia
-12.2026: realizacja szkolenia, ewaluacja efektów.
Zapraszamy do zapoznania się z ankietą